Sunday, 10 March 2013

ONLANGS:

Psalm 119:36Incline my heart to Your testimonies

so rukkie terug het 'n nuwe meisie by ons kantoor begin werk, stunning christen meisie.  
ek het geweet sy is 'n christen sy't dit gevoice in haar interview.  Eendag raak ek en sy aan die gesels, iewe skielik se sy vir my, "are you Christian", en ek dink by my self ja natuurlik hoe dan anders.
en net daar en dan word ek gechallenge in my geloof en in my testimony wat ek uitleef en sy slaan die vind uit my seile uit.  Ek besef toe net dat wat se my testimony van my kan mense sien ek is 'n christen oor hoe ek praat hoe ek dinge doen?  
My rede vir die post is dat om almal te challenge om te se wat se jou testimony van jou self, dis maklik in die Kerk of tussen jou christen vriende maar wat van daar waar die mense nie die Here ken nie.
 dis ietsie wat die Here besig is om in my hart mee te werk.  ek besef net elke oggend as ek opstaan die Here se genaade is nuut elke dag Hy aanvaar ons net soos ons is en bly lief vir ons maak nie saak wat nie.   Die afgeloope tyd was ons soooooo vrek besig ek het by niks uit gekom nie 8 maande later en ek blog vir die eerste keer weer natuurlik kan ek nie blog sonder om fotos vir julle te wys nie.  die foto's is van my werk, die Here het my sooooo ONGELOOFLIK baie geseen met my werk en die mense saam met wie ek werk dat ek dit graag met julle wil deel:















No comments:

Post a Comment